Навчально-методична робота
Навчально-виховний процес в Бахмутському педагогічному фаховому коледжі забезпечує можливість здобуття студентами знань, умінь і навичок у загальноосвітній, гуманітарній,соціальній, науково – природничій і професійно-практичній сферах.
Навчальний процес базується на принципах науковості, гуманізму, демократизму та організовується згідно з нормативними документами Міністерства освіти і науки України, Статутом Бахмутського педагогічного фахового коледжу, Положенням про організацію навчального процесу в Бахмутському педагогічному фаховому коледжі, наказами та розпорядженнями директора училища.
Навчальний процес в коледжі здійснюється у таких формах:
- навчальні заняття (лекції, лабораторні заняття, практичні заняття, семінарські заняття);
- самостійна робота;
- контрольні заходи;
- практична підготовка.
Нормативний термін навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» становить: база 9 класів – 3 роки 10 місяців, база 11 класів – 1 рік 10 місяців.
Студенти, які навчаються на базі 9 класів, на І – ІІ курсах, крім спеціальних предметів, вивчають предмети загальноосвітнього циклу. На ІІ курсі студенти здають ЗНО з української мови та державну підсумкову атестацію і отримують атестат про повну загальну середню освіту.
Навчання студентів проводять висококваліфіковані викладачі.
Серед яких:
– викладачів вищої та першої категорії – 87%;
– викладачів методистів і старших викладачів – 35%.
– нагородженні нагрудним знаком «Відмінників освіти України» – 25%;
З метою якісної підготовки студентів в навчальному процесі активно використовуються інноваційні технології навчання, комп’ютерна та мультимедійна техніка, методики, спрямовані на гармонійний розвиток особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін в соціально-культурній сфері.
Основна мета методичної роботи в Бахмутському педагогічному фаховому коледжі — створення умов, що сприяють підвищенню ефективності та якості навчального процесу на основі комплексного підходу до вдосконалення викладання, змісту, організації і методів навчання.
В коледжі використовуються колективні форми методичної роботи з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результатів колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-педагогічної інформації, а також індивідуальні форми методичної роботи для задоволення особистих потреб і конкретних запитів педагогічних працівників.
Методична робота викладачів здійснюється за наступними напрямками:
- навчально-методична робота;
- науково-методична робота;
- організаційно-методична робота;
- позааудиторна робота.
Планується методична робота в коледжі з урахуванням кваліфікаційних характеристик викладачів.
Для викладачів кваліфікаційній категорії «спеціаліст» організується:
- наставництво;
- щкола молодого викладача;
- тиждень «Ініціатива і творчість молодих».
Викладачі кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії»,
«спеціаліст ІІ категорії» беруть участь у таких формах методичної роботи:
- методичні об’єднання викладачів;
- науково-практичні конференції;
- методичні виставки;
- тижні науково-методичної роботи.
Викладачі кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»проводять :
- майстер-класи;
- презентації власного досвіду роботи;
- залучаються до професійних конкурсів викладачів